INTEGRATIES

WEBSHOP

Van advies tot aan de volledige implementatie van systemen. Bij e-commerce projecten komen verschillende systemen aan bod om de business flow zo soepel mogelijk te laten verlopen. Integraties van ERP, CMS, CRM en PIM-systemen zijn onmisbaar bij een e-commerce platform. Deze systemen zorgen ervoor dat processen zoals inkoop, verkoop, logistiek, boekhouding en voorraadbeheer geautomatiseerd worden gefaciliteerd. Wij geven advies, zorgen voor een schaalbare oplossing en implementeren de systemen naadloos met het juiste e-commerce platform. Los van elkaar moeten deze systemen gebruiksvriendelijk zijn, maar om de bedrijfsprocessen te optimaliseren moeten deze systemen goed op elkaar aansluiten. 

 

Content Management System (CMS)

Het Content Management Systeem heeft als doel om eenvoudig jouw creativiteit te tonen op de webshop. Of je nu een sprekende banner op je homepage wilt creëren, een pakkende landingspagina met een specifiek product of campagne wilt uitlichten, een CMS moet eenvoudig te gebruiken zijn voor de gebruiker. Doordat je snel kunt schakelen, heb je vaak net de winst ten opzichte van jouw concurrenten. Je hebt een idee en wilt dit graag gelijk doorzetten zonder dat er altijd een dure developer aan te pas moet komen. Op basis van jouw wensen gaan wij onderzoeken welk CMS aansluit bij jouw dagelijkse werkzaamheden, zodat jij een stap voor je concurrent kunt zijn.

Enterprise Resource Management (ERP) 

Naast het eenvoudig kunnen plaatsen van goede content met een CMS, heeft een ERP-systeem als hoofddoel de effectiviteit en productiviteit van de bedrijfsprocessen te optimaliseren. Om deze processen te optimaliseren is de juiste keuze van een ERP-systeem noodzakelijk voor een duurzame langer termijn project. Je voorkomt hiermee dubbel werk van het ene systeem in het andere systeem. Zorg ervoor dat de informatie in al de systemen zichtbaar is voor alle afdelingen binnen een organisatie. 

Customer Relationship Management (CRM Systemen)

Heb jij inzichtelijk wie jouw klanten zijn en wat zij kopen? Wij hebben allemaal een bak met klantdata, maar met een goed ingericht CRM-systeem behoud je het inzicht van wat deze klanten nou precies bij je kopen of afnemen. Daarom is het noodzakelijk om de klantdata inzichtelijk te maken. Maak inzichtelijk wie er bij je koopt en hoe vaak zij dat doen. Een blijvende klant is goedkoper en goud waard. Laat daarom ook aan hen zien dat jij weet wie het zijn, wat ze bij je kopen en hoe erg jij hen waardeert!

Payment Service Provider (PSP)

​Zonder het financieel afronden van de koop, is er geen netto verkoop behaald. Het spreekt dan ook voor zich dat jij zonder een goede betalingsprovider, geen webshop kunnen laten lopen. Om jouw potentiële klanten, klanten te maken, zorgen wij ervoor dat jouw (potentiële) klanten hun bestelling kunnen afronden op de door hun gewenste manier.